Chapter 120


Assalamu'alaikum & Zello peepz!
Ok. Aku update pendek je kot sebab tengah busy dengan project gelap aku yang aku baru start petang tadi. Haaaaa.. wanna know what it is? I'll post it here after I finish it. Okie? Yeah!





What else? Err... tak de kot. Hah... emosi aku masih tak stabil lagi dan jangan tanya kenapa sebab ia sememangnya menyakitkan hati aku sampai aku janji dekat diri sendiri. Apa janji itu? Biarlah aku sendiri yang tahu. Malas nak biarkan orang lain tahu, karang jadi masalah. Tak best pulak kan? ahaks. But don't worry, I'm totally ok with those stupid problems.





Ok. Hari nie pulak hari last bulan July. Oh my... time flies so fast nowadays. August will come, then on September, I will continue back studies~ Haih. Too lazy, huh? lol.





Okie. Checking out now.
Update later.
Ciao.