Chapter 161

Assalamu'alaikum & Zellow peepz!
Alright, kali ini aku ader lagi 1 tempat makan nak share ngan korang. This time, the location is pretty tricky for someone who aren't expert like me. LOL!
Kali nie masuk kawasan taman perumahan untuk cari kedai nie. Located at Taman Meru Ipoh. Fyi, aku bukanlah food hunter type of person, nie pun kebetulan kawan aku ajak usha tempat nie. They said this place sell a good Maggi Ketam.
So, I thought what if I give it try, but I didn't eat alone, I decided to share it with my other friends since I had made promises to my Mama that I will have my dinner at home although I came back home late that day.





Alright, enough of babbling. Here are the Maggi Ketam.






Sebenarnya dah lamer aku dengar pasal Maggi Ketam nie, since aku dekat Pahang lagi, dengar kawan-kawan dekat universiti duk canang pasal Maggi Ketam nie tapi aku tak pernah pulak nak rasa sebab dorg letak Maggi Ketam... Ketam... aku dah mind set minda nie yang ketam itu mahal, so takde alternatif pun nak try. Hahaha. Lagipun aku bukan food hunter unlike my other friends.





And as a result after trying it, the taste not bad, quite good la but a bit salty. Tapi besar giloss ketam dier, penat aku makan dengan kawan aku. Nasib baik share, kalau tak, ntah la. Hahaha. Aku habis tapi kawan aku maybe tak. Hiks! Plus makan ketam nie memang comot la. Hahaha.





My advice?
Agak-agak nak date dengan boyfriend/girlfriend korang, if nak jaga attitude makan tu, mohon cari la tempat lain. Hiks! Acah je. Depends la, if you like it, you could try it.





Alright. I guess that's all for now. My stomach starting to make some noise, I guess I need to fill it up before go to bed. Ahaks!
Signing off for now.
Ciao. Adios!