Chapter 162

Assalamu'alaikum & Zellow peepz!
Kali nie aku nak kenalkan korg dengan 1 spot nie. I don't know either its already famous among the Perakians but, here I wanna introduce to y'all... *drums*
Yasmin At Kong Heng aka Yasmin Ahmad's Museum.





Located at 89-91, Old Block Apartments, Jalan Sultan Yussuf, Ipoh.
Aku pergi sane on the day of opening, kebetulan sebenarnyer sebab tujuan pegi hanya untuk teman Adik aku settlekan assignment's photo dier, alik-alik ader event lak arie tu area Plan B.
Memang tak jangka pun opening Yasmin At Kong Heng on that day, patut la ramai semacam je manusia kat area tu.





1 lagi experience yang paling aku tak boleh luper, dapat jumpe Sharifah Amani yang cute tu. Hiks! Excited giler. Hahaha! Ingatkan dapat tengok dari jauh, tapi tak... siap bergambar lagi. Hekhek. Thanks la kat sorang mamat nie yang tanyer pasal Sharifah Amani kat aku even aku tak tau pun dier nak datang. Hahaha. Melilau cari Sharifah Amani lepas tau dier datang situ.






Orait! Aku nak share sikit gambar yang aku snap waktu kat Yasmin At Kong Heng tu.







Okiedesu! I guess that's all for now. Hiks! Ader lagi, aku share. Hahaha!
Ciao. Adios!