Chapter 163

Assalamu'alaikum & Zellow peepz!
Akhirnya, esok semester baru bakal bermula. Title sebagai pelajar Tahun 3 Semester 2 akan aku pegang.Ok, ini poyo.
Malam akhir sebelum aku busy balik dengan segala assignments, projects bagai. *long sigh*
Orait. Aku bukan update blog untuk mencurahkan rasa tidak puas hati dengan semester baru yang akan bermula esok, tapi aku update untuk story pasal trip aku ke KL few days ago. Hiks!





Trip nie sebenarnya unpredictable sebab at first Adik aku pasang niat nak pegi amik barang silat dier dekat Jalan TAR, pegi dengan train la but, Abah tetibe tanyer kitorg nak pegi KL ker tak, so end up la dengan unpredictable trip nie.





Ader la few places yang dah lamer aku nak jejak dan Alhamdulillah, sampai jugak niat aku akhirnya. HAHAHA!
Just check out the Berjaya Times Square and Dataran Merdeka. Here the photos. Hiks!














Okie. That's all for now. Maybe lepas nie susah lagi la aku nak update sebab busy. Life must go on, peepz!
Ciao. Adios!